Politika jakosti
Vedení Výzkumného ústavu pícninářského, spol. s r.o. Troubsko při přípravě na recertifikační audit v roce
2011 posoudilo a následně neshledalo důvody pro změnu formulací v politice jakosti i environmentální politice, které
jsou mj. i součástí Příručky jakosti a EMS a z tohoto důvodu chce dále pokračovat v nastoupeném trendu. Vedení
Výzkumného ústavu pícninářského, spol. s r.o. Troubsko se rozhodlo pro úspěšné řízení a zvýšení výkonnosti
a konkurenceschopnosti organizace zavést a uplatňovat systém managementu jakosti jako trvalé zlepšování činností
a procesů tak, aby to přineslo užitek všem zainteresovaným stranám – zákazníkům, majitelům, zaměstnancům, dodavatelům.
Proto vedení Výzkumného ústavu pícninářského, spol. s r.o., vyhlašuje pro jednotlivé oblasti následující politiku
jakosti:
Zaměření na zákazníka:
- prvotním zájmem organizace je orientace na zákazníka
- organizace musí poznávat a porozumět potřebám zákazníků
- organizace musí plnit požadavky zákazníků a snažit se překonat jejich očekávání
- organizace analyzuje a vyhodnocuje spokojenost zákazníků
Vedení a řízení zaměstnanců:
- vedení organizace motivuje zaměstnance k odvedení lepší práce a jakosti a zvýšení výkonnosti
- vedení organizace vytváří zdroje a podmínky tak, aby všichni zaměstnanci organizace na všech úrovních řízení mohli plnit cíle jakosti stanovené vedením
- vedení organizace stanovuje cíle jakosti, které chce v jednotlivých časových etapách dosáhnout
- vedení organizace vytváří účinný a efektivní systém pro vnitřní komunikaci
Zapojení zaměstnanců:
- lidský faktor je strategickým faktorem rozvoje organizace
- v systému managementu jakosti jsou zapojeni všichni zaměstnanci na všech úrovních řízení do procesu trvalého zlepšování, získávání podnětů, jejich vyhodnocování a navrhování opatření ke zlepšení
- organizace podporuje a využívá schopnosti zaměstnanců ve prospěch organizace a všech zainteresovaných stran
- zaměstnanci jsou zapojeni do trvalého systému vzdělávání a získávání povědomosti o významu jakosti
Vzájemně prospěšné dodavatelské vztahy:
- organizace a její dodavatelé jsou na sobě vzájemně závislí a jejich partnerství musí přinášet prospěch oběma stranám
- organizace pravidelně hodnotí a vybírá dodavatele, kteří jsou schopni plnit její požadavky
Mapa webu |
Jak se k nám dostanete
Výzkumný ústav pícninářský, spol. s r. o. | Zahradní 1, 664 41 Troubsko
Fax: +420 547 138 800 | Telefon: +420 547 138 811 (+420 547 138 8XX - tel. klapka) | GSM brána +420 731 840 178 | E-mail:
vupt (at) vupt.cz